Toyota Auris po faceliftingu
Największy koncern motoryzacyjny na świecie – japońska Toyota, podczas Targów Motoryzacyjnych w Genewie zaprezentował Toyotę Auris po faceliftingu. Jakich zmian doczekaliśmy się w porównaniu z poprzednią odmianą samochodu? Nowa Toyota Auris charakteryzuje się odświeżonym nadwoziem, gdzie zmiany można zauważyć zarówno z przodu jak i z tyłu pojazdu. Oprócz tego, do wykończenia wnętrza auta wykorzystano lepszej jakości materiały, a także zamontowano nowocześniejsze systemy bezpieczeństwa, które od tej pory jeszcze dokładniej będą chroniły kierowcę oraz... więcej
Toyota zadowolona z poziomu sprzedaży Aurisa
Od momentu europejskiego debiutu Toyoty Auris sprzedaż modelu wzrosła o 32%. Sporym zainteresowaniem na Starym Kontynencie cieszy się hybrydowa odmiana samochodu. Warto zauważyć, że w pierwszym miesiącu sprzedaży nowej Toyoty Auris model odnotował największy wzrost sprzedaży na tle wszystkich aut kompaktowych oferowanych w Europie. Łączna sprzedaż Aurisa wzrosła o 32% (do 7658 sztuk) względem minionego roku. Ogólnie poziom sprzedaży samochodów kompaktowych spadł o 12%. Większym zainteresowaniem niż planowano cieszy się sprzedaż hybrydowej odmiany Toyoty Auris. W... więcej
Hybrydowa Toyota po raz 4 000 000
Niedawno świat obiegła informacja, że Toyota wyprodukowała 4-milionowy egzemplarz samochodu hybrydowego. Łączna ich sprzedaż w Europie wyniosła 423 tysiące. Toyota przykłada dużą wagę do silników hybrydowych uważając je za dobre połączenie silnika benzynowego i elektrycznego, co przy wykorzystaniu wyłącznie tego drugiego zapewnia bezgłośną pracę, zerowe zużycie paliwa i zerową emisję szkodliwych substancji. Toyota zajmuje się samochodami hybrydowymi od 1997 roku, kiedy to zaprezentowano hybrydowy model koncepcyjny Coaster, a w tym samym roku Priusa – pierwszej na... więcej
Skomentowano